kerana kenanganmu sungguh bermakna…

Kuching with Love Part I

Salam, Ok uolls kali ni aku nak postkan gambar aku bersama-sama keluarga tercinta makan angin kat Kuching, Sarawak. Dalam ruangan blog ni apa yang patut aku sampaikan adalah berkenaan dengan hasil karya aku. Cenggitu jugaklah yang terbit di gambar di bawah. Sesambil selam minum air katakan. Anyway sesi pelancongan ni dah lama pun berlaku jadi aku upload jugak dalam ruangan ni untuk aku nak ceritakan serba sedikit tentang hasil stroke yang aku baru bina. Apapun aku tatau tahap mana cantik atau buruk stroke aku melainkan pada mata korang sendiri untuk nilaikan. Well sila la jamu mata ek!!

Ok harapan aku ni adalah sekiranya korang dapat memberi sedikit komen yang membina untuk aku mantapkan skill aku di masa depan. Apapun bagi aku tiada malunya sekiranya mahu belajar kan?? Stroke yang aku bina ini adalah salah satu cara untuk korang mengenali kewujudan Charge Code dan DnA Pixelworks dalam persada seni fotografi ni. Adiosss

Tinggalkan komen